ˆ

Rejestr zmian

Szczegóły informacji

Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu na dostawę i montaż wyposażenia siłowni zewnętrznej w Starym Kurowie w ramach realizacji projektu "Utworzenie siłowni plenerowej w Starym Kurowie".

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Gmina Stare Kurowo

Finansowanie: Środki własne i z Unii Europejskiej

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2014-06-11 09:30:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Stare Kurowo, ul. Daszyńskiego 1, 66-540 Stare Kurowo

Ogłoszono dnia: 2014-06-03 przez Ewelina Sulej

Treść:

RO.041.12.2014.ESul
Stare Kurowo, dnia 03.06.2014 r.
 
 
Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu na dostawę i montaż wyposażenia siłowni zewnętrznej w Starym Kurowie w ramach realizacji projektu: „Utworzenie siłowni plenerowej w Starym Kurowie”
 
Zamawiający
Zamawiający
Gmina Stare Kurowo
Adres
ul. Daszyńskiego 1, 66-540 Stare Kurowo
REGON
210966786
NIP
599-00-18-911
Osoba upoważniona do kontaktu
Ewelina Sulej / Artur Bieniek
Telefon
95 76 15 052
Fax
95 76 15 102
e-mail
urzad@starekurowo.pl
Strona www
 
Przedmiot zamówienia
 
Przedmiot zamówienia
Informacje ogólne
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i montaż 6 kompletów urządzeń; po dwa urządzenia w zestawie razem 12 urządzeń do ćwiczeń. (przeznaczenie: siłownia zewnętrzna w Starym Kurowie)
 
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej w zakresie wymienionym poniżej (6 zestawów z pylonem).Wymiary minimalne urządzeń podane są w formacie dł. x szer. x wys. Powierzchnia pod siłownię 41m x 4m.
 
URZĄDZENIA TYPU:
  1. Koło obrotowe (138 x 103 x 200 cm) + biegacz (138 x 103 x 200 cm) + pylon
  2. Twister (talia)  ( 150 x 45 x 200cm)+ ławka pozioma (138 x 103 x 200 cm)+ pylon
  3. Poręcze równoległe (podciąg nóg) (150 x 80 x 200 cm)+ drążek (150 x 80 x 200 cm) + pylon
  4. Orbitrek (290 x 56 x 200 cm) + surfer (wahadło) (209 x 56 x 200 cm)+ pylon
  5. Prasa nożna (200 x 45 x 200 cm)+ rider (185 x 110 x 200)+ pylon
  6. Wyciąg górny (220 x 70 x 200 cm) + maszyna do wyciskania ( 214 x 70 x 200 cm)+ pylon
  7. Tablica z regulaminem nawiązująca wyglądem do pylonów.
Dopuszcza się inne skomponowanie zestawów, jednak bez możliwości zastąpienia w/w urządzeń innymi .
  • Elementy muszą być wykonane z rur stalowych, grubościennych ocynkowanych (galwanizacja ogniowa), malowane proszkowo farbami poliestrowymi zapewniającymi ochronę antykorozyjną.
  • Wszystkie ruchome połączenia urządzeń wyposażone w łożyska samosmarujące. Urządzenia wyposażone w ograniczniki, które uniemożliwiają nadmierne wychylenia elementów wahających się powyżej 50 stopni zapobiegając niebezpiecznym uderzeniom. Urządzenia wyposażone w amortyzatory redukujące siły zderzeń elementów swobodnie opadających. Rury zakończone zatyczkami.
  • Siedziska i oparcia ze stali (nie dopuszcza się tworzyw sztucznych).
  • Elementy siłowni muszą być odporne na działanie warunków atmosferycznych oraz odporne na próby zniszczenia.
  •  Na pylonach powinny się znajdować instrukcje obsługi i bezpiecznego użytkowania urządzenia (obrazkowa- piktogramy i literowa ) oraz opis oddziaływania na poszczególne partie mięśniowe (piktogram i opis słowny).
  • Wszystkie powyższe elementy muszą być zgodne z normą:   DIN 79000:2012-5,
  • Okres gwarancji min. 24 miesiące od daty podpisania odbioru końcowego (bez uwag) przez zamawiającego.
Dopuszcza się urządzenia o parametrach lepszych od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (parametry minimalne). Należy do oferty dołączyć opis produktu równoważnego.
Kolorystyka urządzeń – szary i jasna zieleń lub grafit i pomarańczowy - do uzgodnienia z Zamawiającym przed dostawą. Do przedmiotu należy dołączyć stosowny regulamin użytkowania (karta katalogowa) poszczególnych urządzeń. Montaż urządzeń powinien być wykonany w sposób umożliwiający zamawiającemu późniejsze zabudowanie kostką brukową.
Termin wykonania
30 lipca 2014r.  
Miejsce wykonania zamówienia
Plac przy kompleksie boisk sportowych ORLIK w Starym Kurowie przy ul. Świerczewskiego. Siłownia będzie zamontowana na podłożu, które po zamontowaniu urządzeń zostanie utwardzone kostka brukową przez zamawiającego. W celu dokładnego wyszacowania kosztów montażu Zamawiający zaleca zapoznanie się z lokalizacją zamawianej siłowni
Szczegółowa deskrypcja kodem CPV
kod CPV 43325000-7 (wyposażenie parków i placów zabaw)
 
Oferta
Warunki udziału w postępowaniu
Posiadanie wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia
Dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków
Oświadczenie oferenta, że spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Wykluczenie z postępowania
Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone są podmioty,        które powiązane są z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z    przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy  osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:
1.     uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2.    posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;
3.    pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4.    pozostawanie   w   związku   małżeńskim,   w   stosunku   pokrewieństwa   lub   powinowactwa   w   linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone są nadto podmioty niespełniające warunków udziału w postępowaniu.
Wymagana zawartość oferty
Oferent składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
1) formularz  oferty wg załączonego wzoru – zał. nr 1,
2)oświadczenie Oferenta że spełnia warunki udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru - zał. nr 2,
3) zaparafowany wzór umowy – zał. nr 3
4) wizualizacja urządzeń siłowni zewnętrznej
Opis sposobu przygotowania oferty:
1)  Należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
2) Cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
Kryteria oceny ofert
Cena – 100 %
Sposób obliczenia ceny
Cena  powinna zawierać:
1)  wartość dostawy wraz z montażem,  określoną w  oparciu o przedmiot zamówienia,
2)  obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
3)  Cena podana przez Oferenta za świadczoną dostawę i montaż wraz z transportem jest obowiązująca przez okres ważności  umowy  i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
Miejsce i termin złożenia oferty
1)  Ofertę  należy złożyć w terminie do dnia 11.06.2014 r., do godz. 09:30
w siedzibie Zamawiającego
2)  Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie  podanym powyżej  zostanie Oferentowi zwrócona  bez otwierania.
Miejsce i termin otwarcia oferty
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 11.06.2014 r., o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego .
Warunki dodatkowe
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany warunków na każdym etapie postępowania.
Zamawiający  zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn unieważnienia.
Zamawiający  zastrzega możliwość żądania uzupełnienia dokumentów bądź ich wyjaśnienia, o ile nie narusza to warunków konkurencji pomiędzy oferentami.
Załączniki:
1)  formularz  oferty wg załączonego wzoru – zał. nr 1,
2) oświadczenie Oferenta, że spełnia warunki udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru - zał. nr 2,
3)  zaparafowany wzór umowy – zał. nr 3
    
                      
 
             załącznik nr 1
 
 
Oferta
w postępowaniu na dostawę i montaż wyposażenia siłowni zewnętrznej w Starym Kurowie w ramach projektu „Utworzenie siłowni plenerowej w Starym Kurowie”
 
 
Niniejszą ofertę składam w imieniu własnym:
 
Nazwa oferenta
 
Adres
 
REGON
 
NIP
 
Numer wpisu do KRS / Ewidencji działalności gospodarczej
 
Dane kontaktowe:
Telefon
Fax
Mail
 
 
 
a tym samym oświadczam, że:
 
  1. znane są mi warunki niniejszego postępowania określone przez Zamawiającego w Zaproszeniu do składania ofert i nie wnoszę do nich zastrzeżeń;
  2. znany mi jest, sprawdzony i przyjęty opis przedmiotu zamówienia, zawarty w Zaproszeniu do składania ofert.
 
 
 
Oferuję wykonanie przedmiotowej dostawy i montażu wraz z transportem za cenę………………………………..…………(netto) (VAT: ………………….…………….), co łącznie stanowi: …………..........................................................................................................(brutto)
 
 
Oświadczam, iż w przypadku wyboru składanej przeze mnie oferty jako najkorzystniejszej, zawrę z Zamawiającym umowę według wzoru określonego w załączniku nr 3 do zaproszenia.
 
Data: ………………………                    Podpis ……………………………………………..
                                                                  (oferent lub osoba upoważniona do działania w jego imieniu)
 
 
                                                          
 
Załącznik nr 2
 
 
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
 
 
Przystępując do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na dostawę i montaż wyposażenia siłowni zewnętrznej w Starym Kurowie w ramach projektu „Utworzenie siłowni plenerowej w Starym Kurowie”, oświadczam, iż spełniam warunki sformułowane przez Zamawiającego dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia.
 
Nadto oświadczam, iż nie jestem powiązany/a z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy  osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:
  1. uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
  2. posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;
  3. pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
  4. pozostawanie   w   związku   małżeńskim,   w   stosunku   pokrewieństwa   lub   powinowactwa   w   linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
 
 
_____________, dnia ____.____.2014 r. 
 
                                                                     
Podpisano____________________________________
                                                                                  (podpisy osób upoważnionych do składania
                                                                                  oświadczeń woli w imieniu Oferenta)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Załącznik nr 3
 
 
UMOWA NR ……/2014
 
zawarta w dniu …………………….. 2014r. pomiędzy:
 
Gminą Stare Kurowo, ul. Daszyńskiego 1, 66-540 Stare Kurowo, NIP: 599-00-18-911, REGON: 210966786, w imieniu której działa:
Wiesław Własak  – Wójta Gminy Stare Kurowo
Przy kontrasygnacie Ewy Dźwigalskiej – Skarbnika Gminy
zwanym dalej Zamawiającym
 
a …………………………………………………….
………………………………………………………
………………………………………………………
zwanym(ą) dalej Wykonawcą
 
W wyniku przeprowadzonego przez Zamawiającego postępowania, w trybie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zm.), zadania pn. dostawa i montaż wyposażenia siłowni zewnętrznej w Starym Kurowie w ramach realizacji projektu: „Utworzenie siłowni plenerowej w Starym Kurowie”, została zawarta umowa o następującej treści:
 
§ 1
ZAKRES UMOWY
  1. W ramach przedmiotowej umowy Wykonawca zobowiązuje się do dostawy i montażu wraz z transportem wyposażenia siłowni zewnętrznej w Starym Kurowie w ramach realizacji projektu: „Utworzenie siłowni plenerowej w Starym Kurowie”.
  2. Termin montażu – do 30 lipca 2014r.  Miejsce dostawy i montażu to plac przy kompleksie boisk sportowych ORLIK w Starym Kurowie, ul. Świerczewskiego.
  3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w zaproszeniu do składania ofert.
 
§ 2
PRAWA I OBOWIĄZKI STRON
  1. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot umowy w sposób określony
    w zaproszeniu do składania ofert z dnia 03.06.2014r.
  2. Dostawa wyposażenia siłowni Zamawiającemu nastąpi własnym transportem Wykonawcy, przystosowanym do przewozu wyżej wymienionych produktów i na jego własny koszt.
  3. Strony sporządzą protokół dostarczonych urządzeń, po ich weryfikacji pod względem ilości, jakości oraz zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. W protokole oddzielnie zostanie stwierdzona prawidłowość wykonania usług towarzyszących dostawie, po ich wykonaniu.
  4. W przypadku stwierdzenia, że wyposażenie siłowni nie zostało wykonane w wymaganej ilości, jakości, bądź zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia Zamawiający podczas odbioru zaznaczy na dowodzie odbioru stwierdzone braki i różnice.
  5. Zależnie od wielkości zanegowanych ilości i jakości artykułów Zamawiający może żądać wykonania dostawy w całości bądź w części, odstąpić od umowy i obciążyć Wykonawcę kosztami wykonania zastępczego bądź pomniejszyć wynagrodzenie w zakresie niedostarczonych towarów bądź towarów o obniżonej jakości bądź niezgodnych z przedmiotem zamówienia.
 
§ 3
WYNAGRODZENIE
  1. Strony ustalają, że całkowite wynagrodzenie z tytułu  wykonania umowy wynosi kwotę :
………………..………… (słownie: ………………………………………………………..) brutto
 
§ 4
WARUNKI PŁATNOŚCI
  1. Wykonawca oświadcza, że jest płatnikiem podatku od towarów i usług (VAT),
    NIP:  …………………………………………………..
  2. Zamawiający oświadcza, że jest płatnikiem podatku od towarów i usług (VAT), NIP: 599-00-18-911.
  3. Rozliczenie pomiędzy stronami nastąpi na podstawie faktury VAT.
  4. Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy za dostawę i montaż na podstawie faktury VAT w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury VAT przelewem bankowym na wskazane na fakturze konto Wykonawcy.
  5. W przypadku błędnie podanego numeru konta na fakturze koszty związane z dokonaniem przelewu (koszty manipulacyjne), którymi bank obciąży Zamawiającego pokryje Wykonawca.
 
§ 5
OSOBY ODPOWIEDZIALNE ZA WYKONANIE UMOWY
I DANE KONTAKTOWE NIEZBĘDNE DO PRAWIDŁOWEGO WYKONANIA UMOWY
  1. Zamawiający upoważnia …………………………, tel……………………………….., do reprezentowania Zamawiającego w przedmiocie realizacji umowy.
  2. Ze strony Wykonawcy osobą odpowiedzialną za prawidłowe wykonywanie umowy oraz kontakt
    z Zamawiającym będzie:………………………………………………., tel.: ………………..
  3. Strony mają prawo zmienić osoby funkcyjne o których mowa w ust. 1 – 2. O niniejszych zmianach należy informować drugą stronę umowy na piśmie, z wyprzedzeniem co najmniej 7 dni roboczych.
  4. Numery telefonów i faksu wskazane przez Wykonawcę jako właściwe do zgłaszania zamówień
    i innych spraw związanych z wykonaniem umowy:
    1. tel.: 95 76 15 052
    2. faks: 95 76 15 102
 
§ 6
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
  1. Oprócz wypadków wymienionych w przepisach kodeksu cywilnego stronom przysługuje prawo odstąpienia od umowy w następujących sytuacjach:
    1. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy:
      1. w razie istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży
        w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; odstąpienie od umowy w tym wypadku może nastąpić w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach;
      2. zostanie ogłoszona upadłość lub stan likwidacji Wykonawcy;
      3. zostanie wydany prawomocny nakaz zajęcia majątku Wykonawcy;
      4. w okolicznościach wskazanych w § 2 ust. 5.
 
§ 7
KARY UMOWNE
  1. W zakresie odpowiedzialności odszkodowawczej stron za niewykonanie postanowień umowy, strony zgodnie ustalają:
    1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w następujących wypadkach
      i wysokościach:
    2. za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca w wysokości 20% wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 umowy;
    3. za każdy przypadek stwierdzonej nieprawidłowości w dostawie w kwocie 50 złotych.
    4. Kary umowne nie wykluczają możliwości dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych;
    5. W przypadku niedotrzymania przez Zamawiającego terminu płatności określonego na fakturze VAT, Wykonawcy przysługuje prawo naliczenia ustawowych odsetek od daty wymagalności.
  1. Wykonawca oświadcza, że wyraża zgodę na potrącenie w rozumieniu art. 498 i 499 kodeksu cywilnego kary umownej w wysokości określonej w ust. 1 pkt 1 umowy. Jednocześnie Wykonawca oświadcza, że powyższe nie zostało złożone pod wpływem błędu, ani nie jest obarczone jakąkolwiek inną wadą oświadczenia woli skutkującą jej nieważnością.
  1. Zamawiający oświadcza, że wystawi Wykonawcy notę w terminie 21 dni od dnia dokonania potrącenia zawierającą szczegółowe naliczenie kary umownej w przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w ust. 1.
§ 8
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności
    i zostaną dokonane aneksem.
  2. W sprawach nie uregulowanych umową stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.
  3. W przypadku zaistnienia sporów wynikających z realizacji niniejszej umowy, strony w pierwszej kolejności będą rozwiązywały je w drodze dwustronnych negocjacji, a w razie nie dojścia do porozumienia, rozstrzygać będzie sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
  4. Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, jeden dla Wykonawcy i dwa dla Zamawiającego.
  5. Integralnym załącznikiem do niniejszej umowy jest oferta Wykonawcy z dnia ……………………r.
 
 
 
   WYKONAWCA                                                                                         ZAMAWIAJĄCY
 
 

Załączniki