ˆ

Rejestr zmian

Szczegóły informacji

„Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Stare Kurowo”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Stare Kurowo

Finansowanie: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2014-05-23 09:30:00

Miejsce złożenia oferty: Sekretariat Urzędu Gminy Stare Kurowo, ul. Daszyńskiego 1, 66-540 Stare Kurowo

Ogłoszono dnia: 2014-05-15 przez Artur Bieniek

Treść:

Stare Kurowo, 14.05.2014 r.
RI.6232.1.2014.ABie
 
Wg rozdzielnika w aktach sprawy
 
 
Zaproszenie do składania Ofert:
 
 
„Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Stare Kurowo”
 
  1. Zamawiający
 
Zamawiający
Gmina Stare Kurowo
Adres
ul. Daszyńskiego 1, 66-540 Stare Kurowo
REGON
210966786
NIP
599-00-18-911
Osoba upoważniona do kontaktów
Artur Bieniek
Telefon
95 76 15 052
Fax
95 76 15 102
e-mail
artur.bieniek@starekurowo.pl
Strona www
bip.wrota.lubuskie.pl/ugstarekurowo
 
 
  1. Przedmiot zamówienia:
 
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z demontażem, transportem i unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest z nieruchomości znajdujących się na terenie Gminy Stare Kurowo w 2014 roku.
 
  1. Określenie przedmiotu zamówienia:
 
  1. Wykonanie prac związanych z usuwaniem i unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest (płyt azbestowo-cementowych), pochodzących z pokryć dachowych budynków położonych na terenie Gminy Stare Kurowo w zakresie:
  1. demontażu wyrobów zawierających azbest, tj.:
  • rozbiórka pokrycia dachowego z płyt zawierających azbest,
  • zabezpieczenie odpadów azbestowych po rozbiórce zgodnie z obowiązującymi przepisami – foliowanie,
  • załadunek odpadów azbestowych i ich transport na składowisko odpadów niebezpiecznych,
  • unieszkodliwienie odpadów poprzez ich zeskładowanie na składowisku odpadów niebezpiecznych,
  • oczyszczenie terenu z pyłu azbestowego.
 
Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest dla ww. zadania, została określona przez Zamawiającego na około:  180 m2
  1. odbioru odpadów zawierających azbest, tj:
  • zabezpieczenie odpadów azbestowych po rozbiórce zgodnie z obowiązującymi przepisami – foliowanie,
  • załadunek odpadów azbestowych i ich transport na składowisko odpadów niebezpiecznych,
  • unieszkodliwienie odpadów poprzez ich zeskładowanie na składowisku odpadów niebezpiecznych,
  • oczyszczenie terenu z pyłu azbestowego.
Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest dla ww. zadania, została określona przez Zamawiającego na około: 1316 m2 (płyty faliste).
 
  1. Wykonawca po podpisaniu umowy otrzyma od Zamawiającego wykaz nieruchomości, na których będzie dokonana usługa związana z usuwaniem i unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest (płyt azbestowo-cementowych), przy czym Zamawiający zastrzega, że w trakcie realizacji zadania wykaz może ulec zmianie.
Przewidywana ilość nieruchomości to około 10.
  1. Masa odpadów azbestowych oszacowana została na podstawie powierzchni dachowej. Przyjmuje się, że 1 m2 pokrycia azbestowego waży 14 kg.
  2. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia daty i godziny wykonania usługi, o której mowa w punkcie 1, z właścicielem nieruchomości, u którego mają być wykonane prace. Termin wykonania prac powinien być dogodny dla właściciela nieruchomości, jednak nie dłuższy niż do dnia 31.07.2014 r.
  3. Wykonawca zapewni organizację i zabezpieczenie placu robót.
  4. Wykonawca przy realizacji robót obowiązany jest do przestrzegania przepisów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 roku w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r., nr 71, poz. 649).
  5. Transport odpadów zawierających azbest, winien odbywać się zgodnie z przepisami
    o przewozie towarów niebezpiecznych.
  6. Usuwane odpady zawierające azbest należy zdeponować na składowisku odpadów zawierających azbest wskazanym w „Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubuskiego na lata 2012-2017, z perspektywą do 2020 roku”.
  7. W czasie odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację odbiorową:
  1. karty przekazania odpadu na składowisko odpadów niebezpiecznych;
  2. pisemne oświadczenia właścicieli posesji objętej projektem, stwierdzające:
  • uporządkowanie terenu po wykonaniu usługi,
  • brak wyrządzenia szkód, w czasie realizacji usługi,
  • zakończenie usługi w terminie,
  1. protokół przekazania wyrobów azbestowych Wykonawcy, przez właścicieli nieruchomości.
  1. Każdy właściciel posesji będzie potwierdzał szacunkową ilość odpadu protokołem przekazania wyrobów azbestowych Wykonawcy.
  2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą, za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia.
  3. Zadanie będzie współfinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska
    i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska
    i Gospodarki Wodnej.
  4. Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających do 50 % wartości zamówienia podstawowego.
 
  1. Sposób obliczenia ceny:
 
  1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę netto i brutto
    za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz podać wysokość stawki podatku VAT.
  2. Jedynym kryterium oceny ofert będzie najniższa cena brutto za wykonanie pełnego zakresu przedmiotu zamówienia.
  3. Cena oferty musi uwzględniać wszystkie zobowiązania dotyczące wykonania zamówienia publicznego (demontaż, zbieranie, transport i unieszkodliwianie azbestu) i musi być podana w polskich złotych cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem podatku od towarów i usług (VAT), do dwóch miejsc po przecinku.
  4. Cena podana w ofercie powinna obejmować wyłącznie koszty związane
    z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
  5. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą
    w złotych polskich.
  6. Cena może być tylko jedna; nie dopuszcza się wariantowości cen.
  7. W niniejszym postępowaniu jedynym kryterium, którym będzie się kierował Zamawiający przy wyborze oferty będzie cena.
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferty.
  1. Termin i miejsce wykonania zamówienia: od podpisania umowy do dnia
    31 lipca 2014 r.
 
  1. Termin i miejsce składania ofert:
Do dnia 23.05.2014 r. do godziny 09:30 w Sekretariacie Urzędu Gminy Stare Kurowo, ul. Daszyńskiego 1, 66-540 Stare Kurowo
 
  1. Warunki udziału Wykonawcy:
Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
  1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
  1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg załączonego wzoru formularza ofertowego( zał. nr 1),
    1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualny wydruk z Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej – w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty,
    2. Aktualną decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów niebezpiecznych, wydaną przez właściwy organ.
    3. Kopię umowę podpisaną ze składowiskiem prowadzącym działalność w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych zawierających azbest wskazanym w „Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubuskiego na lata 2012-2017 z perspektywą do 2020 roku”.
    4. Kserokopię posiadanej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
    5. Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej – zostanie ocenione na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania:
  1. że, prace związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest wykonane zostaną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest - wg wzoru stanowiącego załącznik 3 do Zapytania,
  2. spełnienie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz program szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów będą zgodne z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów - wg wzoru stanowiącego załącznik 4 do Zapytania,
  3. dysponowanie osobami, które ukończyły szkolenie w dziedzinie bezpieczeństwa
    i higieny pracy na temat usuwania wyrobów zawierających azbest – wg wzoru stanowiącego załączniki nr 5 do Zapytania,
  1. Oferty niekompletne, nieczytelne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
 
  1. Uwagi końcowe:
 
  1. Planowana do utylizacji ilość ton azbestu może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, o ile właściciele budynków (Wnioskodawcy), odstąpią od umowy z Zamawiającym lub w sytuacji stwierdzenia w trakcie wizji terenowej przeprowadzonej przez Wnioskodawcę, Wykonawcę i Zamawiającego, różnicy pomiędzy ilościami przewidywanymi, a protokolarnie stwierdzonymi.
  2. Rozliczanie usługi będzie następować w oparciu o faktyczną wagę (Mg) zdemontowanych, odtransportowanych i zutylizowanych wyrobów zawierających azbest.
  3. Zamawiający dokona zapłaty należności Wykonawcy usługi, w wysokości określonej wystawioną przez niego zbiorczą fakturą VAT, na podstawie protokołu odbioru końcowego robót.
  4. Za termin uzyskania efektu ekologicznego przyjmowana jest data przyjęcia odpadów na składowisko uwidoczniona na ostatniej karcie przekazania odpadów.
  5. Wykonawca zobowiązany będzie do:
  • udziału w wizji lokalnej przed przystąpieniem do realizacji usługi; podpisania stosownego protokołu i ustaleniu stanu budynku na nieruchomości Wnioskodawcy;
    w protokole zostanie zidentyfikowany: rodzaj i ilości elementów zawierających azbest,
  • pisemnego zgłoszenia zamiaru przystąpienia do wykonania prac demontażowych organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu pracy, zgodnie z paragrafem
    6 ust. 2, ust.3 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania
    i usuwania wyrobów zawierających azbest ( Dz. U. z 2004r. Nr 71, poz. 649).
  1. Wykonawca przed realizacją zadania zobowiązany jest przekazywać Zamawiającemu harmonogram zaplanowanych prac.
  2. Wykonawca zobowiązuje się do naprawy na własny koszt wszelkich szkód powstałych
    w wyniku jego prac lub prac Podwykonawcy.
 
 
 
Wójt Gminy Stare Kurowo
     (-) Wiesław Własak
 
 
 
Załączniki:
  1. Formularz cenowo – ofertowy
  2.  Wzory dokumentów.
 

Załączniki