Rejestr zmian
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Stare Kurowo: Usługi dowozu dzieci do szkół z terenu gminy Stare Kurowo w roku szkolnym 2014/2015Drukuj informację Zamówienie publiczne: Stare Kurowo: Usługi dowozu dzieci do szkół z terenu gminy Stare Kurowo w roku szkolnym 2014/2015Szczegóły informacji
Stare Kurowo: Usługi dowozu dzieci do szkół z terenu gminy Stare Kurowo w roku szkolnym 2014/2015
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Gminny Zespół Oświaty
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: nie dotyczy
Termin składania ofert / wniosków: 2014-07-31 10:30:00
Ogłoszono dnia: 2014-07-10 przez Elżbieta Kobelak
Treść:
Stare Kurowo: Usługi dowozu dzieci do szkół z terenu gminy Stare Kurowo w roku szkolnym 2014/2015
Numer ogłoszenia: 231404-2014; data zamieszczenia: 10-07-2013r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Numer ogłoszenia: 231404-2014; data zamieszczenia: 10-07-2013r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Oświaty , ul. Kościuszki 77/4, 66-540 Stare Kurowo, woj. lubuskie, tel. 0-95 781 95 85, faks 0-95 781 95 86.Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugstarekurowo
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi dowozu dzieci do szkół
z terenu gminy Stare Kurowo w roku szkolnym 2014/2015
z terenu gminy Stare Kurowo w roku szkolnym 2014/2015
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia to transport drogowy osób (dzieci) na krótkich dystansach, powtarzalnych trasach i na stałej zasadzie, obejmuje usługi transportowe przywiezienia i odwiezienia dzieci z zajęć lekcyjnych z miejsca i do miejsca ich zamieszkania /na wyznaczone przystanki. / w godzinach od 6.50 do 8.30 i od 13.30 do 15.30, wg harmonogramu dowozów sporządzonego do 26.08.2014r. Zamawiający zastrzega sobie ewentualną zmianę kursów lub kilometrów, które mogą wynikać z organizacji roku szkolnego w danej placówce, po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy. SZACUNKOWA ILOŚĆ KM DO PRZETARGU OD 01. 09.2014 - 26.06.2015 na trasie;
- nr 1. Szkoła Podstawowa Nowe Kurowo- Modropole- Górzyska –Szkoła Podstawowa Nowe Kurowo bus 9 osobowy, 32 km dziennie x 190 dni nauki szkolnej = 6080 km szacunkowo.
- nr 2. Stare Kurowo- - Rokitno- - Stare Kurowo, bus min 9 osobowy 19 km dziennie x 190 dni nauki szkolnej = 3610 km
- nr 3. Stare Kurowo -Błotnica – Łęgowo - Głęboczek- Przynotecko - Łącznica- Strzelce Krajeńskie, bus min 9 osobowy dla niepełnosprawnych w tym 2 osoby na wózku inwalidzkim, 94 km dziennie x 190 dni nauki szkolnej = 17 860 km
CZĘŚĆ I - ŁĄCZNE KM DLA 3 BUSÓW MINIMUM 9 OSOBOWYCH- 27 550 km
- nr 4. Nowe Kurowo- Głęboczek - Łęgowo –Nowe Kurowo – Stare Kurowo, autobus min. 50 osobowy, 84 km dziennie x 190 dni nauki szkolnej = 15 960 km
CZĘŚĆ II ŁĄCZNE KM DLA AUTOBUSU MINIMUM 50 OSOBOWEGO – 15 960 km
Ilość kursów może ulec zmianie zależnie od aktualnych potrzeb zamawiającego . Transport będzie wykonywany autokarem oraz 2 busami przystosowanym do przewozu dzieci i 1 busem przystosowany do przewozu dzieci niepełnosprawnych w tym na wózku inwalidzkim, stosownie do wymagań ustawy prawo o ruchu drogowym, posiadającym aktualne badania techniczne. Długość tras liczona jest od momentu wejścia i wyjścia opiekuna i nie uwzględnia km na dojazd po opiekuna.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części 2 określone w poz. II.1.3
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- nie precyzuje się
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
2. Formularz oferty
3. Informacja o przynależności do grupy kapitałowej
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena za 1 kilometr przejazdu .
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotna zmiana umowy jest niedopuszczalna, za wyjątkiem okoliczności wskazanych w umowie, której wzór stanowi załącznik do ogłoszenia, a w szczególności: ;
1.zmiany sposobu wykonywania umowy i zakresu, w przypadku wystąpienia okoliczności niemożliwych uprzednio do przewidzenia, a niezależnych od Stron;
2.zmiany wynagrodzenia, w zakresie w jakim wynikać będzie to ze zmiany obowiązującego prawa.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugstarekurowo
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Oświaty 66-540 Stare Kurowo, ul. T. Kościuszki 77/4.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Oświaty 66-540 Stare Kurowo, ul. T. Kościuszki 77/4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2014 godzina 10:30, miejsce: Gminny Zespół Oświaty 66-540 Stare Kurowo, ul. T. Kościuszki 77/4- sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Dyrektor Gminnego Zespołu Oświaty
Elżbieta Kobelak