ˆ

Wyniki

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przygotowanie i dowóz posiłków dla dzieci z przedszkola oraz uczniów szkół z terenu Gminy Stare Kurowo w roku szkolnym 2015/2016Drukuj informację Zamówienie publiczne: Przygotowanie i dowóz posiłków dla dzieci z przedszkola oraz uczniów szkół z terenu Gminy Stare Kurowo w roku szkolnym 2015/2016

Szczegóły informacji

Przygotowanie i dowóz posiłków dla dzieci z przedszkola oraz uczniów szkół z terenu Gminy Stare Kurowo w roku szkolnym 2015/2016

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Stare Kurowo

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 107941 - 2015

Termin składania ofert / wniosków: 2015-07-29 09:30:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2015-07-29 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Stare Kurowo, ul. Daszyńskiego 1, 66-540 Stare Kurowo SEKRETARIAT

Ogłoszono dnia: 2015-07-21 przez Artur Bieniek

Treść:

Stare Kurowo: Przygotowanie i dowóz posiłków dla dzieci z przedszkola oraz uczniów szkół z terenu Gminy Stare Kurowo roku szkolnym 2015/2016
Numer ogłoszenia: 107941 - 2015; data zamieszczenia: 21.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V
zamówienia publicznego
 
zawarcia umowy ramowej
 
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Kurowo , ul. Daszyńskiego 1, 66-540 Stare Kurowo, woj. lubuskie, tel. 0-95 76-15-052, faks 0-95 76-15-102.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starekurowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dowóz posiłków dla dzieci z przedszkola oraz uczniów szkół z terenu Gminy Stare Kurowo roku szkolnym 2015/2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest catering - przygotowanie i dowóz posiłków do przedszkola oraz szkół prowadzonych przez Gminę Stare Kurowo, tj. Przedszkole Komunalne w Starym Kurowie ul. Leśna 2; 66-540 Stare Kurowo; Szkoła Podstawowa w Starym Kurowie, ul. Kościuszki 95, 66-540 Stare Kurowo; Gimnazjum w Starym Kurowie ul. Kościuszki 95A, 66-540 Stare Kurowo, Szkoła Podstawowa w Nowym Kurowie, Nowe Kurowo 36, 66-540 Stare Kurowo - w roku szkolnym 2015/2016. Szacunkowa ilość posiłków: 200 posiłków dziennie. 2015 r. 15.800 posiłków, 2016 r. 23.660 posiłków. Przedszkole Komunalne w Starym Kurowie - 60 posiłków dziennie/ śniadanie + zupa+ drugie danie + podwieczorek - 35 posiłków dziennie/zupa+ drugie danie+ dodatek - 5 posiłków dziennie/śniadanie Szkoła Podstawowa w Starym Kurowie - 47 posiłków dziennie /zupa/drugie danie przemiennie+ dodatek Gimnazjum w Starym Kurowie - 24 posiłków dziennie /zupa/drugie danie przemiennie + dodatek Szkoła Podstawowa w Nowym Kurowie - 29 posiłki dziennie /zupa/drugie danie przemiennie+ dodatek Ilość posiłków została określona szacunkowo na podstawie danych z roku szkolnego 2014/2015. Ilość posiłków będzie uzależniona od frekwencji dzieci. Zapotrzebowanie na dany dzień składane będzie przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego do godz. 09.00 każdego dnia, z możliwością korekty do godz. 09.30. Informację odnośnie ilości żywionych w danym dniu Zamawiający zobowiązuje się przekazać drogą telefoniczną lub faksem. Faktyczna i ostateczna wielkość zamówienia uzależniona będzie od rzeczywistej liczby zamówionych oraz dostarczonych posiłków. Z uwagi na powyższe, Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w pełni ilości posiłków będących przedmiotem zamówienia. Okres i sposób świadczenia usługi: rok szkolny 2015/2016 tj. Przedszkole od 01.09.2015r. do 31.07.2016r., Szkoły od 02.09.2015 r. do 23.06.2016 r. od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni wolnych od zajęć, w których przedszkole lub szkoły są zamknięte. Posiłki dostarczane w godzinach: Przedszkole: śniadanie 8:30, zupa/drugie danie 11:30, szkoły w godzinach 10.30-12.00 (przerwy między lekcjami) - indywidualnie ustalane z Dyrektorami Szkół i Przedszkola. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany godzin dowiezienia posiłków..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające o wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.40.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Nie precyzuje się
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
  • III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5
IV.2.2)
 
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) zmiany zakresu dostawy i wynagrodzenia za nie, w przypadku wystąpienia okoliczności niemożliwych uprzednio do przewidzenia, a niezależnych od stron umowy; 2) zmiany miejsca dostaw; 3) zmiany godzin dostaw; 4) w sytuacji urzędowej zmiany stawek podatku VAT w okresie trwania umowy - wartość umowy zostanie zmieniona odpowiednio do zmian stawek podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugstarekurowo/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stare Kurowo, ul. Daszyńskiego 1, 66-540 Stare Kurowo, pok. 6..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Stare Kurowo, ul. Daszyńskiego 1, 66-540 Stare Kurowo, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
 
 
Wójt Gminy Stare Kurowo
 
    (-) Wiesław Własak

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Stare Kurowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Artur Bieniek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-07-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Artur Bieniek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-07-21 12:33:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-07-21 12:52:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-08-03 13:04:50
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1794 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony