ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

WYKAZ REJESTRÓW I EWIDENCJI PROWADZONYCH W URZĘDZIE GMINY STARE KUROWO

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2013-09-06 11:44:50 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

Ewidencja Działalności Gospodarczej
 
Pracownik odpowiedzialny : Janina Januchowska - podinspektor d/s infrastruktury, gospodarki przestrzennej i budownictwa
 
Prowadzi sprawy:
- ewidencja działalności gospodarczej,
- decyzje o ustaleniu warunków zabudowy,
- decyzje środowiskowe,
- decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
- zezwolenia na sprzedaż alkoholu
 
Przyjęcia interesantów: w godzinach urzędowania
                                Poniedziałek, Środa, Czwartek  godz.7.30 - 15.30
                                Wtorek godz. 7.30 - 17.00
                                Piątek godz.  7.30 - 14.00
                                w budynku "A", pokój nr 2
nr telefonu:            (95) 76-15-052  wew. 34
 
Urząd Stanu Cywilnego
 
Pracownik odpowiedzialny:  Ewelina Sulej - kierownik U.S.C.; inspektor ds. koordynacji projektów unijnych, promocji i rozwoju gminy
 
Prowadzi sprawy:
- akty urodzenia,
- akty zgonu,
- akty ślubu,
- ostatnia wola spadkodawcy

Przyjęcia interesantów: w godzinach urzędowania
                               Poniedziałek, Środa, Czwartek w godz.7.30 - 15.30
                                Wtorek w godz. 7.30 - 17.00
                                Piątek w godz.  7.30 - 14.00
                                w budynku "A", I piętro, pokój nr 11,
nr telefonu:            (95) 76-15-052  wew. 46
 
Ewidencja Ludności
 
Pracownik odpowiedzialny:  Monika Popek - z-ca kierownika U.S.C.; inspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych
 
Prowadzi sprawy:
- ewidencja ludności,
- dowody osobiste

Przyjęcia interesantów: w godzinach urzędowania
                                Poniedziałek, Środa, Czwartek  w godz.7.30 - 15.30
                                Wtorek w godz. 7.30 - 17.00
                                Piątek w godz.  7.30 - 14.00
                                w budynku "A", I piętro, pokój nr 8,
nr telefonu:            (95) 76-15-052  wew. 45
 
Ewidencja Podatkowa
 
Pracownik odpowiedzialny:  Żaneta Dobrucka - inspektor d/s finansowych i ubezpieczeń społecznych
 
Prowadzi sprawy:
- wymiary zobowiązań pieniężnych,
- podatek od nieruchomości, podatek rolny i leśny,
- zmiany podatkowe,
- prowadzenie kartotek podatkowych,
- zaświadczenia podatkowe,
- podania o umorzenia, ulgi i odroczenia podatków,
- zaświadczenia o wielkości gospodarstwa
 
Przyjęcia interesantów:  w godzinach urzędowania
                                Poniedziałek, Środa, Czwartek  godz.7.30 - 15.30
                                Wtorek godz. 7.30 - 17.00
                                Piątek godz.  7.30 - 14.00
                                 w budynku "B", pokój nr 2,
nr telefonu:             (95) 76-15-052  wew. 42
 
Pracownik odpowiedzialny: Marta Sawicka - podinspektor d/s podatków, opłat i windykacji
 
Prowadzi sprawy:
- podatek od środków transportu,
- windykacja zobowiązań podatkowych,
- księgowanie zobowiązań podatkowych,
- upomnienia i tytuły egzekucyjne

Przyjęcia Interesantów:  w godzinach urzędowania
                                  Poniedziałek, Środa, Czwartek  w godz.7.30 - 15.30
                                  Wtorek w godz. 7.30 - 17.00
                                  Piątek w godz.  7.30 - 14.00
                                 w budynku "B", pokój nr 2,
nr telefonu:         (95) 76-15-052  wew. 46

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony