Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
INFORMACJA o możliwości dofinansowania w formie dotacji do zadań polegających na demontażu, zebraniu, transporcie i unieszkodliwianiu lub zabezpieczeniu wyrobów zawierających azbest, z terenów nieruchomości będących w posiadaniu osób będących właścicielami lub mających tytuł prawny do władania nieruchomością na podstawie umowy użyczenia, dzierżawy, najmu lub innej formy korzystania z nieruchomości zlokalizowanej na terenie Gminy Stare Kurowo.
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2014-04-01 10:02:02 przez Ewelina Sulej
Informacja - AZBEST
Stare Kurowo, dnia 26 marca 2014 r.
INFORMACJA
Wójt Gminy Stare Kurowo informuje o możliwości dofinansowania w formie dotacji do zadań polegających na demontażu, zebraniu, transporcie i unieszkodliwianiu lub zabezpieczeniu wyrobów zawierających azbest, z terenów nieruchomości będących w posiadaniu osób będących właścicielami lub mających tytuł prawny do władania nieruchomością na podstawie umowy użyczenia, dzierżawy, najmu lub innej formy korzystania z nieruchomości zlokalizowanej na terenie Gminy Stare Kurowo.
Środki finansowe przeznaczone na udzielenie dotacji pochodzić będą z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu pn: „Gospodarowanie odpadami innymi niż komunalne. Część II – Usuwanie wyrobów zawierających azbest”.
W związku z powyższym właściciele lub użytkownicy nieruchomości zainteresowani dotacją, planujący usunięcie azbestu w okresie do 14 sierpnia 2014 roku, winni złożyć wniosek o dotację na realizację tego zadania w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25 kwietnia 2014 roku w godzinach pracy Urzędu Gminy.
Do wniosku należy dołączyć:
- Kopię dokumentu potwierdzającego prawo własności nieruchomości (lub budynku) lub tytuł prawny do władania nieruchomością.
- kopię dokumentu potwierdzającego zgłoszenie robót związanych z demontażem materiałów budowlanych zawierających azbest lub pozwolenia na budowę (w zależności od zakresu wykonywanych prac) wydanego przez Starostwo Powiatowe w Strzelcach Krajeńskich wraz z zaświadczeniem o braku sprzeciwu tego organu; przedmiotowe zaświadczenie musi być przedłożone w tut. Urzędzie, najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót przez Wykonawcę – o ile dotyczy,
- kopię mapy z zaznaczonym miejscem występowania wyrobów zawierających azbest na danej posesji,
- oświadczenie właściciela nieruchomości ws. użyczenia gruntów na czas wykonywania prac budowlanych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego regulaminu)Wnioski niekompletne nie będą rozpatrywane.
Dofinansowanie nie obejmuje osób fizycznych, wspólnot mieszkaniowych, które we własnym zakresie zleciły demontaż, transport i/lub przekazały do unieszkodliwienia wyroby zawierające azbest.
Wszelkie informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy Stare Kurowo, ul. Daszyńskiego 1, pok. 2 lub 6; 66-540 Stare Kurowo, tel. 95 7615052.
Wójt Gminy Stare Kurowo
(-) Wiesław Własak
dokumenty do pobrania:
Pobierz dane XML INFORMACJA o możliwości dofinansowania w formie dotacji do zadań polegających na demontażu, zebraniu, transporcie i unieszkodliwianiu lub zabezpieczeniu wyrobów zawierających azbest, z terenów nieruchomości będących w posiadaniu osób będących właścicielami lub mających tytuł prawny do władania nieruchomością na podstawie umowy użyczenia, dzierżawy, najmu lub innej formy korzystania z nieruchomości zlokalizowanej na terenie Gminy Stare Kurowo. Drukuj informację INFORMACJA o możliwości dofinansowania w formie dotacji do zadań polegających na demontażu, zebraniu, transporcie i unieszkodliwianiu lub zabezpieczeniu wyrobów zawierających azbest, z terenów nieruchomości będących w posiadaniu osób będących właścicielami lub mających tytuł prawny do władania nieruchomością na podstawie umowy użyczenia, dzierżawy, najmu lub innej formy korzystania z nieruchomości zlokalizowanej na terenie Gminy Stare Kurowo.